torsdag 5 november 2015

Jul by Ellos


Julen närmar sig med stormsteg och överallt möts vi av julinspirerande inlägg och affärerna skyltar med sina julprodukter. Själv kommer jag att fira en annorlunda jul så det blir inte mycket julpyntat hemma men nu redan vill jag gärna tända ljus och plocka fram ljusstakarna i fönstret.


Jag kikade in på Ellos hemsida och kunde inte låta bli att hänföras av de fina julsakerna. Ellos har satsat mycket på guld, grått och ljust träfärgat i år. Så mycket fint till juldukningen!




Vi får också bekanta oss med tre inredningsbloggare som visar sina julhem inredda med Ellos produkter. Speciellt Nina Holst, Stylizimo blogg , har en inredning som jag gillar. Enkelt och 
avskalat med naturnära färger i vitt, grått och så inslag av svart och guld. 





Julstjärnor och ljus hör absolut till min jul. Och nu tänder vi ljusen!


Hur ser din drömjul ut??




:

1 kommentar:

Noga Utvalt sa...

Hej Sabina,

Så mycket fint du visar! Julen är efterlängtad! Den klart mysigaste högtiden på året om du frågar mig.
Vill redan nu hänga upp stjärnor och sätta stakarna i fönstret! :)

Har tjuvstartat med en liten bordsgran här hemma.

Önskar dig en fortsatt fin helg!
// Nadja