måndag 12 januari 2009

Mitt kök


I ett inlägg för några dagar sedan hade jag satt in en bild på ett kök jag tyckte var vackert. Det var tyvärr inte mitt, som någon frågade. Det var en bild jag hade sparat någon gång på datorn under mappen "vackra inredningsbilder" och jag vet inte varifrån den är.


Nu ska jag istället visa bilder från mitt kök, som är lite mera modernt. Jag tycker om att blanda, modernt och gammalt - jag älskar båda stilarna! Och då blev det så när vi renoverade köket för snart två år sedan att köksinredningen går i lantlig stil men alla maskinerna är moderna i roster.








1 kommentar:

Skogsdoft & havsbris sa...

Vilken fin köksinredning! Precis i den stil jag gillar. Och de små lådorna - dem älskar jag! Såna skulle jag gärna ha också, att sätta smått och gott i... Rostfria köksmaskiner är snyggt, kollar alltid lite extra på dem om vi är i någon sådan affär!