tisdag 13 januari 2009

Utmärkelse

Bild Martha Stewart


Det har gått snart tre månader sedan jag började blogga. Aldrig trodde jag när jag började, att det skulle vara så roligt! Att jag skulle träffa så många härliga, nya bloggvänner. Tanken var, att jag skulle samla idéer och inspiration hos de många fina inredningsbloggar som finns, och kanske kunna ge någonting själv också.

Jag har nu märkt, att man blir beroende... det går inte en dag utan att jag är inne på datorn och kollar kommentarer och nya inlägg som gjorts. "Har någon besökt mig idag?" .... "Vad har månne den och den bloggaren skrivit idag?"
Jag kan säga er, att när man är hemma på mammaledigt, med en 7 veckors baby som enda sällskap, så är det fantastiskt att ha er kära vänner där ute i bloggvärlden!

Jag blir också väldigt glad för alla kommentarer jag får. Så snälla du som jag vet att besöker mig , lämna ett spår efter dig när du varit här. Det förgyller min dag!

Det jag egentligen skulle skriva om var utmärkelsen som jag har haft glädjen att få från Skogsdoft och Havsbris
Tack kära du, det glädjer!

Jag har dock väldigt svårt att kunna skicka den vidare till några specifika bloggar. Det finns så många, och jag är så pass ny bloggare att jag inte vet vem jag skulle skicka den vidare till. Så jag säger bara åt alla er som besöker min blogg; utmärkelsen är till för er alla. Var så goda, och skickade den vidare sen.
Kram S.

3 kommentarer:

Skogsdoft & havsbris sa...

Jo, bloggandet är faktiskt smått beroendeframkallande... Det är så spännande att se om någon kommenterat ens inlägg, hur många som besökt en, vad den och den skrivit... En helt ny värld öppnades för mig när jag fick nys om inredningsbloggar! Det är så kul att inspireras av andra, och kanske bidra med något själv också.
Och får man till på köpet nya bloggvänner är det ju ännu roligare! :)
Fast det inte är så länge sen jag hittade din blogg här så tyckte jag du var väl värd en utmärkelse, för din blogg är så fin! :) Vet man sen inte vem man ska skicka utmärkelsen vidare till är det ju en väldigt fin gest att låta alla få ta del av den, ingen nämnd och ingen glömd! :)
Ha en bra fortsättning på veckan!

Skogsdoft & havsbris sa...

Kom på en sak jag tänkt fråga... Hur har du fått de där snygga frimärksramarna runt bilderna? Har inte sett någon annan som haft det och tycker det är fint! Är det något du fixat själv, eller finns det färdiga "mallar"?

Sabina sa...

Det är superenkelt. Gå in på www.bighugelabs.com och där kan man göra allt möjligt kul med foton. Under rubriken framer får man dessa frimärksramar till egna foton. Så det är inte mer invecklat än så :)