onsdag 4 februari 2015

Jag gör rum för modemedvetna kvinnor




Ni som följer mig på insta har redan sett att jag möblerade om i vardagsrummet
 i helgen. Orsaken till att jag började släpa runt med möblerna är den att det skall
bli ett  House of Lola party hemma hos mig i veckan.


Förra gången jag höll ett House of Lola party här hemma kändes det allför
trångt. Stackars Anna som förevisar kläderna hamnade att stå framför ett av
fönstren och byta om!





Sofforna står nu längs med väggarna och det blir ett tomrum mitt i vardagsrummet.
På andra sidan rummet finns matsalsbordet.







Såhär såg det ut innan. Sofforna mitt emot varandra, vilket jag iofs gillar men det
upptar mera plats. Den gamla "fulfåtöljen" har åkt upp på vinden. Den är så
 himla bekväm så man kan inte kasta ut den!




Istället fick Pentikfåtöljen komma ner till vardagsrummet och diskret ställa sig i hörnet.
Tv-bordet placerade jag på fönsterväggen men alla kablarna är ännu gömda därinne.
Det skulle vara så skönt att ha allting trådlöst utan några som helst kablar!

 




Nu finns det mycket mera utrymme för demonstration av vårens kläder.
Nu är det bara att gå loss på kläderna!

Har du sett vårens nya House of Lola klädkollektion? Om inte
kan du kika in HÄR.






.

1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Snyggt hos dig, gillar verkligen soffbordet. Och fina kläder du ska ha visning på. Kram Suss