söndag 26 oktober 2014

Vinnaren är...



Hej!

Det drog ut en aning på tiden men ikväll skulle vinnaren i 
smyckesutlottningen utses och det har vi gjort.
Lotten drogs av min äldsta dotter och bland alla deltagare
fanns det en slumpmässig vinnare...




Vinnaren är...

En anonym person som skrivit denna kommentar:


"Fin fina smycken och jag tycker alla smycken e lika vackra :)
Har ingen skillnad vilken av smycken jag sku få, bara jag 
sku vinna denna tävling :D   /KMW"




Så ett stort GRATTIS till personen med initialerna KMW! Du vann :)

Skicka dina kontaktuppgifter till mig på email sabina(at)sarin.fi
så kommer smycket till dig på posten. Du får gärna meddela vilken
färg som är din favorit.



Tack till alla som deltog och till er som har gillat Stina´s Pearls fb-sida.
Fortsätt gärna kika in där. Nya, fina smycken på kommande hela tiden.



Skön söndagkväll!





.

Inga kommentarer: