fredag 10 oktober 2014

Lysa upp i höstmörkret

 
 

 
Häromdagen fyndade jag ljus och ljushållare från Jysk för endast
några euro och jag tycker de är fina så det var ett riktigt kap.
 
 
 
 



Hello alla bloggisar!



Hösten är här. Mysaren inom mig vaknar till liv och vill mysa upp
under regnruskiga höstkvällar. Nu när vår renovering börjar vara på
slutrakan och huset har städats rent efter allt byggdamm så tillåter
jag mig själv att slå mig ner i soffan med en bra bok och tända ljus
och bara njuta. Hjälp, vad länge det var sedan jag läste en bok senast.
 
Har någon tips på bra bok, gärna deckare?
 
 
Trevlig weekend!
 
  
Sabina



.

3 kommentarer:

elin m sa...

Hej!
Jag letade på google efter taklampor och kom in på din blogg. Såg att det var ett gammalt inlägg från 2012..men undrar ändå var den snygga svarta taklampan i vardagsrummet är ifrån? Ni kanske inte har kvar den, men du kanske ändå har svaret på min fråga. tacksam för svar på elinmikko@hotmail.com.

Nilla Q sa...

Dom gillar jag! Jag har precis de där tre:)

Kram Pernilla

Sabina sa...

Hej Elin... Jag försökte skicka emailtill dig men emailadressen fungerade inte. Angående den svart taklampan, som absolut hänger kvar i vardagsrummet. Den tröttnar jag inte på! Jag tror att jag köpte den på Prisma, vet ej om de finns kvar. Dock finns det en liknande från Ellos som heter La Fayette.