måndag 13 oktober 2014

I köket



 
 
 
 
Mitt nya svarta köksskåp, som egentligen inte är nytt,
har äntligen kommit upp på väggen.
 
 
 
 
 
Hello måndag morning!
 
Hoppas helgen har varit fin och ni är utvilade och redo för den
kommande veckan, som för många är ledig pga skolornas höstlov.
Själv jobbar jag som vanligt men tonårstjejerna har lediga dagar
med långa sovmorgnar... det njuter de av!
 
 
 
 
Mitt köksskåp är ett gammalt badrumsskåp som tidigare var vitt
och som jag i somras målade svart.
 Hittade en gammal FÖRE- bild av skåpet från badrummet.
 
 
 
Nu passar det perfekt i köket och jag tycker själv att det blev riktigt fint.
 
 
 

 
 
 
Med dessa bilder från mitt kök önskar jag alla
en trevlig start på veckan!
 
   
Sabina
 
 
 
 
.
 
 


1 kommentar:

Lyckoslanten sa...

Nu fick jag till en stund här hos dig. Har beundrat farstubygget och annat. Skåpet där passar jättefint i ditt fina kök!
Här har vi höstlov torsdag - måndag.
Ha det så skönt där! ♥︎