onsdag 15 oktober 2014

Bloggbilder

 Glasbord PB Home, lampa Pentik, ramar IKEA
 



 
Hej kära bloggvänner!

Här regnar inlägg för tillfället. Jag är litet av on-off-typen,
har jag märkt, när det gäller bloggen i alla fall. Ibland
kan det gå veckor eller tom. månader mellan mina blogginlägg
för att sedan droppa in dagligen när jag kommit igång.
Jag är så glad att ni, trots allt, hänger kvar och

tack för alla underbara
och värmande meddelanden

ni har skickat till mig!
 
 
Nu har jag riktigt drabbats av bloggmani, när tom. mina
bloggbilder hamnat i ramar och kommit upp på väggen.
Saken är den att jag gillar att ändra om hemma och inga
tavlor hänger för länge på väggarna. Det är roligt med
omväxling och för tillfället har mina favoritbilder, barnen,
denna gång plockade ur bloggen, fått en plats på väggen.



Sabina



.




 
 

Inga kommentarer: