torsdag 17 juli 2014

Sommarparadis


Jag känner mig smått lyrisk för jag lever kvar i sommardrömmen jag nyligen återupplevde,
när jag besökte mitt barndoms sommarställe och besökte alla de vackra platserna. Jag
tog dessutom mina egna döttrar med på rundtur i sommarparadiset.




Denna väg genom byn har jag vandrat många gånger som barn med mormor vid min sida.



Sjön ligger mitt i byn med den kännspaka "Prästas holmen" mitt i sjön.







Simstranden och hembygdsgården


Här deltog vi i hembygdsfesten senaste helg och på marknaden som ordnades var min döttrar
med och sålde halsband som mormor har tillverkat.


Är någon intresserad att beställa av dessa fina smycken hittar man dem på 
facebook, Stinas Pearls.


Nu har jag fått min dos av barndomsminnen och nu skall vi uppleva lite nya
sommarupplevelser med barnen. Mera bilder kommer senare.

Njut alla av sommarvärmen!


kram Sabina



.

Inga kommentarer: