onsdag 9 april 2014

I sängen


Igår blev jag tagen på sängen, helt bokstavligen, när febern dök upp som gubben ur lådan på 
morgonen då jag vaknade. Pang, bom! Bara sådär! Det fanns ingen annan utväg än att stanna 
hemma. Eftersom jag aldrig har feber och inte hade haft några föraningar om vad som komma 
skall hade jag lite svårt att acceptera situationen. Yngsta dottern stannade även hon hemma 
från dagis och tillsammans fick vi dagen att gå. Hon pysslade, såg på tv, jag låg i soffan.


Här kommer en bildkavalkad från helgens fotoshooting.












Idag har febern sjunkit lite grann men jag har fått en riktigt dunderförkylning så jag tillbringar
dagen i sängen. Försöker arbeta lite hemifrån men huvudet känns trögt. Det som känns trist nu
är att jag just hade kommit igång med min träning. Den får ligga på hyllan ett tag nu, tills jag är
helt frisk och krafterna är tillbaka. Då är det igen nya tag som gäller!

För övrigt så är det underbart soligt på utsidan. Vårlikt och vackert! Njut av vädret vänner!



                                                                    ♥  




.

1 kommentar:

Lyckoslanten sa...

Tack för alla de fina bilderna du visar från din Fotoshooting!
Synd på feber och förkylning, men det är tack och lov övergående.
Soligt men kyligt har vi haft.
Krya på dig och ha en fortsatt fin vecka! ♥