onsdag 12 februari 2014



S.T.A.R.S



Stjärnhanddukar och tvålpump med stjärna på blev mitt senaste inköp... 
Jag kan inte låta bli, när jag hittar någonting med stjärnor på och både 
pumptvål och handhanddukar behöver bytas ut nu som då.




Hej och hoppas ni mår bra denna lill-lördag!?


Halvvägs genom veckan och fullspikat program. Dagarna bara rusar iväg 
känns det som nu och veckorna likaså. Men det som är härligt är att
dagarna blivit mycket längre och ljusare och vi går mot ljusare tider hela tiden.

Imorgon kväll skall jag åka till grann-grannstaden och lyssna på 
Laila Bagge-Wahlgren. Det skall bli kul! Det var länge sedan jag gjorde
något med tjejkompisarna, så imorgon skall vi både umgås och lyssna på Laila.

Så denna lill-lördag umgås jag med soffan, tv:n och njuter av hemmalivet.



♥♥♥




.




Inga kommentarer: