söndag 9 februari 2014

Dynor



Några gamla, några nya och lite rosa detaljer ger en
vårlik känsla i vardagsrummet. En dragonfly kudde och några
med stjärnor på blev gårdagens inköp.





Jag plockade fram lite rosa bara för att det snart är vår och för att jag vill ha 
lite pastell i mitt annars svart-vita vardagsrum.







Stjärnkuddar från Asko.



Denna kudde hittade jag på Minimani för mindre än 10 euro. Ett riktigt fynd, eller hur?


Nu dags att luta sig tillbaka mot soffkuddarna en stund och sedan skall jag hämta 
dottern från tågstationen. Njut söndagen mina vänner!

Sabina



.

6 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Rosa är bara så vackert ! Så mysigt hos er...
Kraam
Sanne

Min plats i solen sa...

Så fint Sabina!♥

Ha en fortsatt fin söndag.

Kram Lotta

Kamomilla sa...

Gillar gillar gillar!

Nilla Q sa...

Alla skriver om kuddar! Jag vill också ha några nya!! Gillar verkligen Dragonfly :)

Kram Pernilla

Anonym sa...

Så fint du har, jättefina kuddar! Får jag fråga varifrån ert kök kommer? Håller själv på gör klart vårt kök, lite liknande som ert, och jag har sökt efter just sådana krönlister som ni har, alltså de som är överst på köksskåpen. Jag har inte hittat sådana, så därför undrar jag om du kan hjälpa mig med det? h. Sonja

Sabina sa...

Hej Sonja! Vårt kök har vi köpt från Keittiömestarit i Karleby. Köksskåpen är en modell som heter Regatta och kommer från Kustavinpuu. Det är ett antal år sedan vi gjorde om köket så jag vet inte om de finns längre. Hoppas du hittar vad du söker!
Sabina