fredag 7 september 2012

FRIDAY OM MY MIND



Just det! Fredag imorgon... tiden rusar iväg känns det som. Jag ser fram emot en helg späckad med program, allt från tonårskalas till sköna mysstunder i soffan. Jag kan bara inte tro att det är sant, att min egen lilla dotter blir TONÅRING!!! Vart tog tiden vägen?? Men hon är en tonåring av bästa slag, guld värd, och hon skall firas och uppvaktas under helgen. Samtidigt som jag fasar för att tiden går så snabbt svämmar mitt hjärta över av lycka, över dessa underbara barn som jag har. Vilken lycka! Mitt i mitt eget lyckorus önskar jag er alla en trevlig helg och hoppas att ni får njuta en underbar helg!

Kram Sabina






4 kommentarer:

alegni sa...

Ojoj, snart är det moppekort, körkort och what not. Tiden går alltför fort!
Kram, trevlig helg och grattis till tonåringen!
Kram

Lyckoslanten sa...

Så härligt att du får en tonåring! Ja man kan knappt fatta att barnen blir så stora och ändå är de ens barn - alltid - oberoende om de är skäggiga män eller inte ;o) Du får säkert uppleva en spännande tid framöver med dina döttrar!
Ha en riktig skön firarhelg! ♥

Kamomilla sa...

Ojoj, det går så fort!!Håller med alegni -Ingela..

lyckobo sa...

Grattis till tonåringen! Jaa-a, tiden rusar iväg, man borde ta vara på varje sekund, men så blir det ju inte alltid!
Vår pojke började ju skolan, och alla säger att när de väl har börjat där så far tiden snabbare och snabbare, huua...

Skön helg!