måndag 3 september 2012

TILL SALU

Här kommer ett inlägg mitt i höststädningen. Jag har hela helgen hållit på och röjt ur här hemma. Det mesta har gått till soptippen, en del skänkts bort och en del skall säljas. Bland annat mitt älskade Billnäs skrivbord, som fungerat som smycketillverkningsbord de senaste åren, får nu ge vika för mera aktuella saker i vårt hus.
 SÅLD!


 Om någon är intresserad finns mera uppgifter HÄR 


Samtidigt säljer jag också denna bokhylla som är stadig och i fint skick.


Mera uppgifter om bokhyllan finns HÄR

Ett stort TACK till alla råd och kommentarer som kommit emot mig angående mitt förra inlägg! Jag börjar se lite klarhet i mitt inredningskaos och jag vet faktiskt hur jag vill ha det!!! Tacka vet jag alla fina bloggar som finns och som ger så mycket idéer och inspiration. Det kommer att komma bilder senare, jag lovar, men det tar tiid. 

Nu skall jag fortsätta med röjningen här hemma och hoppas jag hinner kika in os er andra bloggisar inom kort.

Kram Sabina

1 kommentar:

StrandviksVillan sa...

Tänk att du näns göra dig av med skrivbordet... Det är verkligen vackert! Men behoven och önskningarna ändras ju med tiden, det vet jag ju själv ;)