söndag 20 maj 2012

Tv-bord 2

Frågan är om man ska ha tv på sommarstugan...? Förra sommaren levde vi utan tv i två månader.
Men det är under dom regniga och kalla dagarna som både barn och vuxna vill krypa upp i soffan framför tv:n.



Nu har vi en tv som är vit och inte så i ögonen fallande som en svart. Som tv-bord fungerar en gammal trälåda.
Den har hängt med i många år, både som förvaringslåda, tidningshylla och nu tv-bord. Den är både charmig och praktisk att ha.



Nu ska jag sätta igång och baka. Ikväll har vi kalas för 11-åringen som nyligen har fyllt.

Skön söndag till alla!

Kram Sabina

3 kommentarer:

Liljas Corner sa...

Lådan passar ju jättebra som tv-bord!
Grattis till 11-åringen!

Förresten, vilka härliga Köpenhamnsbilder du visade tidigare! Jag vill också åka dit...

Moster och jag sa...

Det blev ju ett riktigt fint tv bord.
Hos oss har vi inte heller haft tv på vår sommarstuga men det låter som det skall bli ändringar i sommar. Barnen börjar kräva det....

Grattis till 11-åringen!
kram Maj-Gun!

StrandviksVillan sa...

Fiffigt!
Båda tv-borden var snygga och särskilt bra att dom är små och nätta. Vår tv-bänk hade samma furufärg innan jag målade den vit, nu är jag riktigt nöjd med den.

Må så gott!