fredag 10 september 2010

Efter fest - före fest


Det är feststämning i luften och ballonger hänger lite varstans i vårt hus. Det syns att vi har firat 11-årskalas, hela veckan känns det som! Tack för alla rara hälsningar till födelsedagsbarnet! Hon är nöjd och glad. Jag är också nöjd och glad att det är över för denna gång. Visst är det roligt med kalas, men en hel karusell att dra igång varje gång...


Festligheterna fortsätter för imorgon ska vi på bröllop. Det blir en fest av ett helt annat slag, och det ser jag mycket fram emot.Jag ska vara med på ett litet hörn och dekorera festsalen , och det tycker jag är väldigt roligt. Dottern ska även ha äran att få vara brudnäbb på bröllopet, då det är hennes "bästa farbror J" som gifter sig. Det är en stor sak för en liten flicka, att få vara nästan lika fin som bruden, ha en nästan lika fin klänning och bära en nästan likadan blombukett som bruden. Åååh, vad spännande!

Jag önskar brudbaret all lycka för morgondagen!
Grattis J&J!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Försenade gratulationer till allra sötaste Nicolina. Hoppas hon haft många fina fester. :) En trevlig helg och en riktigt fin fest önskar jag er. Kramelikram från Mia

StrandviksVillan sa...

Jag är också glad att festligheterna är över för denna gång, puh! Bara en månad tills nästa gång...

Hoppas det var ett riktigt fint och trevligt bröllop och att N är nöjd med sin uppgift :)