måndag 21 juni 2010

Rostigt





En rostig gammal mjölkkanna känns passande till mina rostiga blogguppdateringar. Jag har valt att bloggpausa under sommaren. Det betyder att jag inte kommer att föra dagbok dagligen om vad jag har gjort eller inte gjort. Trots det, så har jag min kamera med mig vartän jag går, och hittar saker jag vill fånga på bild. En del av dessa kommer jag att bjuda på här på bloggen under sommaren. Jag har ändrat om layouten för att få bloggen så enkel som möjligt. Lite text... låter bilderna tala för sig!

Tack alla ni som orkar lämna kommentarer här, ni gläder min vardag och värmer mitt hjärta. Själv är jag verkligt dålig på att kommentera, även om jag kikar in hos er andra nu som då. Njut av sommaren! // kram Sabina.

4 kommentarer:

Limetwig sa...

Oj blev lite överraskad när jag tittade in...men sen läste jag om förvandlingen! Fint! Du får absolut gärna dela med dig av dina fina bilder du tar under sommaren, det tackar jag för! Ha en skön sommar du med! Åse

Galleri MochB sa...

Rost är alltid vackert :O)

Skogsdoft & havsbris sa...

Vilka fina bilder på den rostiga kannan! Och det nya utseendet på bloggen är både stilrent och snyggt.
Önskar dig och din familj en riktigt skön midsommar! :)

Anonym sa...

Jovisstär du dålig på att kommentera, om du nu alls tittar in i min blogg nångång? Men om man inte orkar så är det så. Nog för att bilderna jag visar inte är nåt att skryta med, men det är vad jag får till stånd, inte mera. Ni ska nu äta och njuta alldeles förskräckligt!! Kanske bränna "kocko", det ska vi i regnet. Kram från tjocka släkten!