onsdag 19 augusti 2009

Ful, fulare, fulast



Allting här i livet kan ju inte bara vara snyggt, eller hur? Hur vore det om allt vi såg omkring oss vore vackert... skulle vi då kunna njuta av det vackra? Nej, jag tänkte väl det! Men denna syn är man ju inte riktigt van med i Skandinavien... att gamla förfallna bilar står och skräpar längs med vägen! Men på Kreta finns dom lite här och där, vissa tom. fortfarande i trafiken!

Jag tyckte att dom såg lite coola ut där dom stod, gamla och övergivna, som en kontrast till det härliga blå vattnet och maffiga landskap runt omkring. Så fram med kameran och ett minne till att föreviga från Kreta!

5 kommentarer:

Livingroom sa...

Charmigt! De ser faktiskt lite ut som om de kom från den tecknade filmen " Cars" , du vet?
Kram,
Lotta

StrandviksVillan sa...

Men du!! Vilka coola bilder!
Kunde vara superhäftiga på väggen i ett pojkrum ju! Tillsammans med registerplåtar som blivit så inne nu.
Ha en fin dag!
A-C

alegni sa...

vilka underbara semesterbilder i förra inlägget! de där bläckfiskarna såg intressanta ut... dem skulle jag ha velat hugga tänderna i ;)
skrotbilarna ser ju riktigt charmiga ut. vänta bara så ska jag snart visa något verkligt fult. i mitt uterum :(
kram!

Liljas Corner sa...

Dom ser nästan vackra ut på bild mot den bakgrunden.

Aratorps Lena sa...

Jag tycker också att de gjorde en spännande kontrast. Fina bilder! Kram