måndag 3 augusti 2009

Fisknät

Efter regn kommer solsken. Jippii! Och vilket solsken! Klarblå himmel och sol, sol dagen lång... kan det bli bättre? Nej, skulle inte tro det.

Efter gårdagens inlägg och frågor kring båtarna, så är svaret nej! Vi ska inte köpa någon båt :) Det är min man som tillverkar dessa båtar, därav bilderna. Jag har tidigare visat Minorbåtar i bloggen och det är mycket möjligt att dom dyker upp igen.



Väggen i hallen i vår sommarstuga har fått en dekoration i form av ett fiskenät. Jag gillar att ha marina inslag i inredningen, och trots att detta inte är ett riktigt nät så ger det en touch av fiske-& sjöliv även i vår stuga.




4 kommentarer:

Vekarus sa...

Vai niin :-)

Hemmalycka sa...

Hej, det låter ju verkligen som att ni har det strålande på landet.
Ert landställe = en dröm
Kram Åsa

alegni sa...

ni kunde inte tänka er att lotta ut en sådan där båt ;)
i så fall skulle jag köpa alla lotter ;)
kram!

StrandviksVillan sa...

Mmmm... älskar färgerna och nyanserna i dessa bilder!
Finfina båtar, sån skulle man haft...

Och du är nog inte ensam om att bli galen (eller äldre och visare) för jag gillar också att se på gamla fallfärdiga ruckel, hihi!

Ha en skön dag i solen!
Själv jobbar jag 13-21 trååååkigt!!