tisdag 30 juni 2009

Sommarblogg

Jag vill önska alla nya läsare välkomna till min blogg... kul att ni har hittat hit! Jag märker att det kommer fler och fler nya besökare hela tiden. Ni får gärna lämna en kommentar, så blir jag glad, men det är inget måste.

Min blogg handlar enbart om sommarstugan och vårt liv här ute... nu över sommaren. Jag har inte mycket annat att skriva om nu just, eftersom vi har lämnat stadslivet bakom oss för en tid. När hösten kommer och vi flyttar tillbaka hem igen, så får jag väl kalla bloggen för vinterblogg.





interiörbilder från sommarstugan



Tyvärr måste jag meddela att jag under sommaren själv inte hinner följa med andra bloggar så mycket. Trots det, så har jag under senaste tid blivit hedrad med en och samma utmärkelse... tre gånger. Alla tre som har sänt den till mig är finska eller halvfinska. Det gläder mig, att även finskatalande har börjat följa med min blogg trots att jag skriver på svenska. Till er:

On hauskaa että olette löytäneet tänne ja seuraatte blogia vaikka kirjoitan ruotsiksi. Kommentteja saa ilman muuta lähettää myös suomeksi. Suuri kiitos teille tunnustuksesta jonka olitte minulle lähettäneet,










Awarden sänder jag vidare till alla som finns i min blogglista... era bloggar läser jag alltid när tillfälle ges och jag gillar era bloggar!

Kram!

6 kommentarer:

Ingela la la sa...

Grattis till din utmärkelse!

Vad härligt att ha flyttat in i stugan nu, den är verkligen fin! Ser trivsam ut.
Det blir nog lite mindre bloggat för oss alla nu.. man vill ju ta vara på den här vackra årstiden.

Ha en bra dag!
Kram

Vekarus sa...

Kiitos teille molemmille kiikarivinkistä!

Annah of Sweden sa...

Hjälp så fint du har det! Helt min stil! :-))
Ha en fantasisk sommar nu!
Återkommer säkert och läser...och beundrar ditt foto.

/Anna

StrandviksVillan sa...

Grattis! Och så får man väl tacka och ta emot själv också ;)
Du har så jättefina bilder hela tiden! Verkligen kul att du läser min lilla blogg :D

Samma här, kikar runt lite snabbt bland favvosarna, men tar mig inte riktigt tid att kommentera hos alla. Tycker själv att jag varit frånvarande jättelänge nu, ända från torsdag till tisdag, OJOJ! Man är väl nog lite beroende, hehe!

Ha nu en riktigt "grejt" sommar på stugan. Ser fram emot fler bilder därifrån!
Stor varm (svettig) kram, Ann-Christine

Stjärnor & Champagne sa...

Ja jag är ju en som tittar in varje dag...Sabina, önskar att mitt sommarhus såg ut sådär, ja ja någon gång kanske vi gör något åt huset.
kram till dig/ A

alegni sa...

grattis till awarden, som du är väl värd!
det ser så otroligt vackert ut hos er, så jag förstår att du hellre vill sitta o titta på allt fint i stället för att blogga :)
ha en fortsatt skön sommar!
kram