söndag 26 april 2009

Färdig!





Det blev två kuddar. Ni kan säkert gissa vart dom hamnar sedan? Rätt gissat... till sommarstugan. Jisses, vad jag har mycket saker dit redan. Samlar allt på hög som ska dit, och hälften av det jag har köpt kommer jag inte ens ihåg att jag har. Får se om allt kommer att få plats där ens. Men kuddar är alltid bra att ha. Och är man som jag... kuddoman, så kan man aldrig få för mycket kuddar!

Vi har idag varit en sväng ut till sommarstugan, där drack vi kaffe ute på terrassen i solen. Sedan när vi kom hem åt vi, för första gången i vår, mat ute på gården. Härligt! Det blåste ganska mycket men var ändå varmt, så det var så skönt! Det är nog ett tecken på att sommaren snart är här!

Det är den bästa tiden vi har framför oss nu. Så nu ska vi njuta och ta till vara allt det fantastiska med våren och sommaren... som vi har längtat efter hela vintern!!!

8 kommentarer:

Signe 1 sa...

Men vad duktig du är på att sy!!:-) Jag blir så avis på alla som är så där 'händiga'...Så fina kuddar! Må gott, Kram Sofia

Jenny sa...

Hej Sabina!
Vad duktig du är!! Kuddarna är jättefina o kommer passa så bra i er underbara stuga:)

Ha en bra kommande vecka,
Kram Jenny

Sanna sa...

Vad duktig du är på att sy!Vilka fina kuddar!Jag måste medge att jahg inte ens har en symaskin..

Ha en bra vecka!
Kram, Sanna

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vad duktig du är tjejen! Jättefina kuddar - verkligen! Så fräscha...
Hoppas helgen varit bra.
Kram Therese

♥ Fyra årstider sa...

Jag har hittat massa kuddar med fula tyger..ska nog också sy. Blev sugen nu.
Kram Lotta

Stjärnor & Champagne sa...

Alldeles underbart väder. Jag är också kuddoman och lyktoman. Sydde så mycket kuddar förr och annat också. Syr aldrig längre. Men har lite som ligger som jag måste ta tag i...Jättefina.

Stor kram Anne

Hemmalycka sa...

Blev ju jättefina kuddar, det var duktigt.
Kram Åsa

alegni sa...

kuddarna blev superfina
o passar prima hos sabina!
(*poetisk*)