torsdag 20 november 2008

Oops!

Var det verkligen JAG som glömde dra ur sladden för bilvärmaren innan jag åkte iväg i morse?
Jag märkte ingenting! Jag såg ingenting! Hörde inte heller. Men konstigt...
Där låg en sladd mitt på gården när jag kom hem igen. Med klockan fast i ena ändan och eltrådar spretandes ur andra! Oops! Snabbt ut och kolla fördärvet...

-"Lossnade månne HELA kofångaren?" frågade han lite skämtsamt när jag berättade för min älskade vad som hänt. Han försökte låta lite positiv... Det var ju ändå hans bil jag körde med!!
Men tur i oturen så hände INGENTING! Inte den minsta lilla skråma syntes på bilen. Och kofångaren var kvar! Har man tur så har man.

Tog ett varmt avslappnande bad som "belöning". Sen dags att dammsuga. Snart kommer M. hit. Vi ska dricka kaffe, äta chokladmuffins och diskutera livets gång.

Vilka Lazy Days man har, men...

TVÅ DAGAR KVAR till

BERÄKNAD TID!!!





Inga kommentarer: