tisdag 25 november 2014

vinterombonat



Jag är ju den som älskar ljuset och solen i alla lägen och vill hemma
också få in så mycket ljus som möjligt. Nu har jag dock brutit mot
min egen regel och satt upp silkesgardiner med foder som verkligen
skyddar mot insyn.


 
 
 
 

I denna mörka årstid spelar det ingen roll... det kommer knappt
 in något ljus ändå och ljuset får vi av alla lamporoch ljus
som tänds varenda kväll. 

Det känns väldigt ombonat på något sätt och även om jag
vet att gardinerna åker ut så fort solen börjar visa sig så trivs jag
 med dem nu.
 

 
 
Skön tisdag till alla!
  
 
 
 
 
.

2 kommentarer:

alegningela sa...

De ser riktigt lyxiga ut.
Tänk att den där solen orkar hålla sig undan dag efter dag. Jag saknar den mer än någonsin!
Kram

House and Garden by Bia sa...

Så trivsamt du har det ;)...snygga gardiner...idag har solen lyst på oss....inte en dag för tidigt!
Kram bia