måndag 17 november 2014

Träningslokal



Att kalla det träningslokal är nog att ta i. Big time. Men det är en lokal 
och där tränar jag. Alltså en träningslokal. Det jag syftar på är vårt gamla 
uteförråd som fungerat som bostad någon gång på 50-talet, som vi nu
använder som förråd, pysselrum och nu också till träning eftersom min 
crosstrainer hamnat där!



En gammal Högfors spis pryder hela härligheten. 
Det är ett tag sedan den senast var i använding...



Så medan denna lokal står och väntar på att någon skall ta itu med den och
renovera den till något vettigt ändamål, passar den utmärkt till de olika
funktioner den nu används till.



Det är perfekt att komma hit ut och ta ett träningspass nu och då 
i lugn och ro från omvärlden och med tak över huvudet om det regnar 
eller snöar ute.

Nu har vi måndag igen. Ny vecka med nya möjligheter och
dags för nya träningspass.

Trevlig vecka till alla!


  
Sabina



.

3 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Vau att ha ett eget "gym"… Kan du tänka var just idag och tittade på en cross-
trainer. Vet inte om jag skall ta en begagnad eller ny… Förstår att du varit nöjd med din. Samma märke tittade jag på idag..
Ha det bra!
Kraam
Sanne

Lyckoslanten sa...

Häftigt med träningslokal! Vi har löpmattan i sonens rum som användes som musikstudio tidigare, men träningslokal kan vi inte kalla det! ;o))

House and Garden by Bia sa...

Annorlunda träningslokal, hihi...men mysig ;).
Kram bia