tisdag 4 november 2014

Mera smycken


 
Ni som följer mig på Instagram har sett dessa bilder redan men eftersom
 jag är den smyckesälskare jag är så kan jag inte låta bli att visa bilderna
här på bloggen också. (fotade med iphone, därav dålig kvalitet)
 

 
Mitt senaste smycke är det gråa armbandet med en snäckberlock. Jag gillar speciellt
mycket de grå gnistrande pärlorna som varierar i färg beroende på vad man har på sig.
Därför passar det perfekt till både svart, grått och  beige och eftersom jag gillar att
ha många olika armband på samma gång kombinerar jag det med tex. svarta armband.





 
 
Samtidigt passar jag på att ge er julklappstips eftersom julen närmar sig
fortare än kvickt. Dessa fina smycken och mycket mer finns att beställa via
Facebook /Stina´s Pearls. (klicka på namnet för att komma direkt till sidan).
 
Nya smycken kommer hela tiden!
 
Själv har jag skrivit upp några smycken på min julklappsönskelista...
 
 
Ha en fin dag vänner!
 
 

  
Sabina



Inga kommentarer: