söndag 19 oktober 2014

Soft söndag och nya smycken






Idag blev det som väntat en regnig söndag. Perfekt att bara chilla inomhus
och njuta av söndagslugnet. Jag är glad över att hela familjen är samlad igen. 
Fick hem äldsta döttrarna från Vasa igår och nu när familjen är komplett
är mitt modershjärta nöjt (trots att jag vet att dom har haft det bra i Vasa)





Jag passade på att skaffa mig lite nya, coola smycken igår under mitt besök
 i Vasa. Jag älskar dessa fina flätade armband och skulle kunna bära hur 
många som helst. Det är det som är så himla snyggt, när man kombinerar 
många olika som man bär på samma gång. 


Snart kommer jag att ha en utlottning, i samband med smyckestillverkaren
så då kan du också vinna ett fint smycke. Håll utkik, inom kort blir det
utlottning här på bloggen!

Sabina





.

5 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Skönt med döttrarna hemma och fina smycken du shoppat. Spännande med utlottning, det ska jag hålla utkik efter, kram Suss

Malin sa...

Väldigt snygga armband :)

Lyckoslanten sa...

Så vackra armband! Är som bäst i Vasa och har ännu höstlov i morgon. Ha en fin vecka! ♥︎

Livet på Vestergård sa...

Så vackra smycken du skaffat! Ja det bästa är att ha familjen samlad :)

Anette Willemine sa...

1000-takk for din hilsen på min blogg!

Så fine smykker du viser. :)

Jeg forstår godt at det er herlig å samle hele familien. Det er det som betyr mest!

Ha en deilig høstkveld!

Klem,
Anette Willemine