måndag 28 juli 2014

Otroliga men roliga dagar


Helt otroligt känns det. Att sommarvärmen bara fortsätter och fortsätter och värmen tycks
 aldrig ta slut. Tack, säger jag då för dethär är precis det jag vill ha! Tacksam för varje
morgon jag vaknar upp till en blå himmel och strålande solsken. Njuter, och vet inom mig
att dethär varar inte för alltid...




Dethär är sista veckan av min semester och nästa måndag är det dags att återgå till jobbet 
igen. Det känns helt okej med tanke på hur mycket roligt vi fått uppleva under semestern.
 Imorgon åker vi ännu till min hemstad och får träffa lite släkt och vänner och det skall 
också bli trevligt.







Inte att förglömma husbilssemestern till Sverige som jag gjorde med några tjejkompisar i 
slutet av förra veckan. Vi packade husbilen och åkte iväg, campade och såg oss omkring,
 shoppade loss och badade och det var en riktigt skön och helt annorlunda semester. 
Rekommenderas varmt till alla tjejer!



Önskar er alla en fortsatt skön sommar och för er som gillar värme som jag så 


hoppas jag på många varma sommardagar ännu!








.

1 kommentar:

Nilla Q sa...

Ja, det var en helt fantastisk sommar i år! Känns skönt att ha kunnat ladda en massa solsken nu när hösten är här:)

Kram Pernilla