tisdag 4 mars 2014

ZbH





Härliga nyheter har igen kommit från Zelected by Houze. Det är svart-vitare än någonsin,
men dock lika snyggt som alltid! Jag blir helt tagen av bilderna och hela min kropp skriker
vill ha, vill ha!





 
 
 

























                                                                                                                                                               Stjärnorna tycks hänga med fortfarande. Det är inte bara jag som är ett stjärnfreak! :)

 
 
Kolla även in metalltrådslampan som  hänger ovanför sängen och har blivit en riktig hit,
en av vårens "must haves". Finns även som billig variant hos Ellos.
 
 
 
Lampa Ellos 32,95€
 
 
 
 
 


En annan storsäljare är mattan som synts ute i bloggvimlet ett bra tag redan,
även en liknande finns i en förmånlig variant hos Jotex (bilden härunder)

 
Matta Jotex  fr. 79,90€              
  
 
  
Det kliar så i fingrarna att få börja inreda med något nytt, men so far nöjer jag mig
med bilderna och drömmer vidare i ZbH:s katalog som finns här.
 
 
 
 

 ♥♥♥
 
 
 
 
 
.

2 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Oj oj så mycket snyggt det finns i den katalogen... Serut att ni hade ett skönt sportlov uppe i "fjällen"..
Kraam
Sanne

Lyckoslanten sa...

Tack för påminnelsen. Jag ser en hel del där på bilderna som kunde passa för mig!
Jättesnyggt! ♥