söndag 27 oktober 2013

I ljusens sken




 I skenet av levande ljus tillbringar jag min efterlängtade bloggstund idag. Det har blivit en 
ofrivillig bloggpaus den senaste tiden. Eftersom tiden inte räcker till allt blir det bloggandet 
som får lida. Men nu har jag tagit mig tid för en liten bloggrunda, kanske tack vare den 
extra timmen vi fick när klockan vreds tillbaka en timme i natt.









Den nya klockan på väggen visar fortfarande sommartid. Det är samma problem 
varje gång klockan skall ställas om... alla klockor visar olika tid och man vet inte riktigt 
vilken tid som är den rätta. 




Kakelugnen i hörnet ger behaglig värme. Jag njuter inomhus i värmen men njöt lika mycket
av långpromenaden tillsammans med maken tidigare på dagen. Vilket underbart höstväder
vi hade idag. Det har varit en finfin söndag överlag och jag känner att jag har samlat massor
med energi hela helgen för kommande vecka med fullspäckat arbetsschema.






En fin söndagkväll och bra start på den nya veckan önskar jag alla!


Sabina





.

2 kommentarer:

lyckobo sa...

Mysigt med ljus, här brinner det också för fulla muggar! Så fina bilder, blev lite nyfiken på tavlorna i bakgrunden på den översta bilden!
Ibland gör det bara gott med en liten bloggpaus...

Ha det så bra!

Kamomilla sa...

Ert hem är underbart!