lördag 21 september 2013

HÖST









Denhär helgen känner man att hösten är på gång. Ute öser regnet ner och det känns
sådär halvtrist men samtidigt trevligt när man kan mysa inomhus, tända ljus,
vira in sig i en filt och läsa en bra bok. Inte illa alls!


Men dendär långa löprundan jag skulle göra idag...


...hur blir det med den?! Gillar inte att springa i regnet. Så det blir nog att 
vänta och se om regnet avtar. Jag läser vidare på min bok så länge,
myser under filten och mår alldeles förträffligt. Ingen dålig lördag alls!





Hoppas ni alla har en 
skön och mysig lördag!




Sabina







.

6 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Låter som en riktigt mysig lördag. Kram Nilla

Liljas Corner sa...

Det låter som en bra idé att stanna inne. Hoppas ni får bättre väder idag!

Livet på Vestergård sa...

Hösten är så vacker, men just regnet är inte särskilt kul. Tur att man får mysa inne :)

Lyckoslanten sa...

Vackra morgonbilder i förra inlägget och ja, regn får man kanske börja vänja sig vid nu. Hoppas du fick göra din löprunda idag! ♥

Nilla Q sa...

Ja visst kan det vara mysigt med innedagar. Bara de inte varar för evigt...
Tur att det finns gym med löpband, annars skulle det inte bli många "rundor" sprugna nu på hösten för min del!

Kram Pernilla

lyckobo sa...

Hej Sabina!
Usch vad jag har varit dålig på att kommentera, men så blir det ibland :(
Visst e det skönt på ett sätt med höst, man får vara inomhus utan dåligt samvete! Så fina färger i dina bilder!
Ha det bra!