söndag 4 augusti 2013

Fantastiskt i augusti






Det har varit en alldeles, alldeles underbar tid igen här på sommarstugan
 i sommar. Men allt det underbara tar slut någon gång! 

Slutet på semestern blev dock så fin som jag hade hoppats på.





Trots att jag fick en ordentlig förkylning och inte orkade hänga med 
när resten av familjen åkte till grannvillan för att grilla och spela volleyboll 
(ja, då är man ordentligt sjuk om man inte orkar det!) 
så hade jag en alldeles fantastisk lördagkväll på bryggan i min ensamhet.





Det var alldeles varmt (och nej, jag hade inte feber),  jag låg på bryggan 
och läste och såg på alla båtarna som åkte förbi. Det var livlig 
båttrafik denna första helgen i augusti.


Ju senare kvällen led desto finare blev färgerna...





En helt fantastisk lördagkväll! Jag är tacksam för den fina semestern som varit
och hoppas att vi får uppleva fina helger i höst med värme och sol!


Kram Sabina





.

Inga kommentarer: