torsdag 25 juli 2013

Tjejmys




Vilken härlig tjejdag vi hade igår, yngsta dottern och jag,
 när vi var hemma på tumanhand.



Solen sken från en klarblå himmel och vi njöt alla måltider utomhus
och värmde oss i solskenet.





Dagen började dock i staden när jag var på fotvård och ansiktsvård. 
Sedan var det dotterns tur att få fina naglar. 










Vi plockade jordgubbar ur eget land och hade flera goda fikastunder.
Chokladmazarin och jordgubbar är mums!








Långt in på kvällen satt vi ute i solskenet och såg på båtarna som åkte förbi.









En riktigt härlig mysdag oss tjejer emellan. Imorgon åker jag med vännerna
till Umeå för lite shopping och ännu mera tjejmys. Det skall bli riktigt härligt. 
Men nu ut i solen och njuta av ännu en varm dag.


Sol till alla!


Sabina


.

5 kommentarer:

My everyday life sa...

Åh så mysigt det ser ut och vilka fina bilder du tar, verkligen! Ha en fortsatt bra sommar med dina små. Kram Nina

Anonym sa...

Så mysigt ni hade det, du och J. Tack för bästaste sällskap i Umeå. Vilka härliga dagar vi haft. 😊 - Mia

Livet på Vestergård sa...

Så härliga foton från er dag!

Min plats i solen sa...

Vilken mysdag och ljuvliga sommarbilder! :)

Jag hoppas du hade en toppendag i Umeå tillsammans med dina vänner? :)

Kram på dig

mirka sa...

Hej,

Jag är en ny läsare och storm förtjust i din blogg. Min goda vän tipsade om bloggen din, hon tänkte jag skulle gilla!
Det gör jag.
Fina bilder, fin känsla.
Välkommen på min sida.