lördag 8 juni 2013






Prinsessbröllop



Godmorgon sköna lördag!
Idag välkomnar jag igen en gång en varm och härlig sommardag,
jag får aldrig nog av dessa härliga dagar!




Det är en speciell dag för våra västra grannar som idag firar prinsessbröllop. 
Ja, det är väl ganska många här i Finland också som följer med Madeleines 
bröllopsyra. Själv är jag inte sådär speciellt insatt men har en bekant som skulle 
komma hem från sin resa till lördagen för att hon skall på bröllop.

-Jaså, vem är det som gifter sig på lördag, undrade jag? (jag har inte fått någon inbjudan)
Jo, men det är ju Madeleine som gifter sig! Och hela bröllopet sänds på tv...






Så jag kan bara gratulera! Det är alltid trevligt med bröllop.


Själv skall jag gå på "rock-konsert" där mina två äldsta tjejer skall uppträda. 
Dom har varit hela veckan på rockläger och idag hålls avslutningskonserten.




Ha en fin lördag!

kram Sabina





Inga kommentarer: