söndag 12 maj 2013

Morsdag och renovering





Att bli uppvaktad med en röd ros på var av sina älskade barn 
= tre röda rosor = jag älskar dig!

Det värmer ens modershjärta ♥




Blev uppvaktad med sång, blommor och hembakad jordgubbstårta imorse.




 Vi skall senare ut och äta för att fira Morsdag som firas här i Finland idag 
men före det hinner vi fortsätta en stund med vår pågående vardagsrumsrenovering.

Det börjar närma sig slutet ...




Väggarna har bytt färg och igår blev det nya golvet klart. Jag är så nöjd! 
Det kommer att bli så ljust och fräscht och när alla möblerna 
kommer på plats blir det riktigt bra. Den som väntar på något gott... kan man 
säga. Jag har faktiskt väntat länge på denna renovering och snart är den klar!



Nu vill jag önska alla mammor, och speciellt min egen mamma, en riktigt

TREVLIG MORSDAG!


Kram Sabina




2 kommentarer:

lyckobo sa...

Hej! Försenade grattisar till dottern ,och ett stort Grattis till dig/oss idag ;)! Oj vad fint det ser ut, härligt att ha det på slutrakan! Undrar om ni målade på tapeterna,eller tapetserade med vita tapeter? Är själv lite less på allt det beiga ,skulle gärna fräscha opp allt med lite vitt. Vad annars ;)

Ha det bra!

Life´s Silverlining and I sa...

Grattis till dig/er. Vi firar i slutet på maj vi:) Kram Nilla