måndag 15 april 2013

Marstrand



Blått, randigt, marint... så fräscht och fint till sommaren.

 
 




Borås nya tapetkollektion, Marstrand, dyker lämpligt upp inför sommaren
 med sina skärgårdsinspirerande mönster. Borås tapeter beskriver kollektionen
 "som ett saltstänkt möte mellan västkust och ostkust. Här blandas klassiskt
marina ränder och nautiska element med inslag av välbekant symbolik."



Jag gillar! Helt klart, har dock inga passliga väggar att klistra upp skönheterna på
men några fler kuddar i blått och marint kan jag gärna satsa på till sommaren.




Kram Sabina



.

3 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Fräscht! Boråstapeter har så mycket fint i sitt sortiment. Men du har så fint i sommarstugan och som jag sett kan du förändra mycket med textilier.
Ha en fin vårvecka! ♥

Livet på Vestergård sa...

Snyggt. Men jag har nog inte heller någon plats för den. Roligt att samla på sig inspirerande bilder inför sommaren :)

Nilla Q sa...

Härligt att titta in här igen!
Tack för din hälsning hos mig:)

Kram Pernilla