onsdag 11 juli 2012

Hemma igen


Hemmets skönaste vrå?


Efter att ha tillbringat nästan hela veckan på resande fot känns det superskönt att
 komma hem igen. Men underbart har det varit! Vi har besökt vårt grannland Sverige,
varit ett par dagar i Vimmerby vid Astrid Lindgrens värld och en dag på Kolmården.

Såå mycket har vi hunnit se och uppleva! Jag har kameran fulladdad med foton och 
så fort jag hinner gå igenom alla bilder skall jag visa. Men det är mycket att smälta nu. 
Måste ta det bara lugnt ikväll och låta allting få vila och njuta av hemmets lugna vrå.


Nu skall jag slå mig till ro och göra absolut ingenting!
 
 Skön lördagkväll till er alla!

Kram Sabina

2 kommentarer:

Moster och jag sa...

Borta bra men hemma bäst!

Skall bli intressant att få se bilder från er resa.
Kram Maj-Gun!

lyckobo sa...

Visst är det skönt att komma hem vareviga gång man varit ute och rest! ...dessutom ser man sitt egna hem med "nya ögon" då man varit borta en tid ;)
Någon gång måste vi nog också besöka A.L:s värld, säkert skoj för både stora och små!
Njut av lugnet!