onsdag 4 juli 2012

Bryggan

Hej alla söta och rara! Tack för de värmande kommentarerna 
och krya på-hälsningarna! Jag känner mig betydligt piggare idag. 
Vi har dessutom fått njuta av en varm och fin dag.

Här kommer några sommarbilder som jag tog i solskenet idag. 
Den översta är vår nya brygga som maken stod och byggde 
i ösregnet häromdagen. 

Idag har vi med tjejerna testat den, både solat och dykt i plurret.


På eftermiddagen åkte vi med vänner vi till simstranden vid Café Bryggan. 
Barnen simmade medan mammorna njöt i solen. Sedan blev det glass på bryggan,
alltså Café Bryggan.

Imorgon äter vi glass igen! 
Är det sommar så ska det vara mycket glass!

Kram Sabina

4 kommentarer:

Liljas Corner sa...

Absolut, mycket glass ska det va! Jag cyklar de 8 kilometrarna till min sommarpraktik nu varje dag så att jag med lättare samvete kan äta glass :)
Så skönt ni har det! Och fint att du kryat på dig.

Lilla huset på prärien sa...

vilken tur att du mår bättre nu när du ska till astrid lindgrens värld och allt. det var helt toppen kan jag tala om! underbart ställe med såååå mycket kul för barnen. hoppas att ni får fint väder!

kram jenny

House number 11 sa...

Vilka härliga sommarbilder! Och glass i stora lass ska det vara på sommaren!
Kram Jenny

Funccis sa...

Nå nu har den efterlängtade sommarn kommit! Läste om glass på din blogg så nu får vi nog åka in till Mac Daniel's.