måndag 11 juni 2012

Jag tar tillbaka...

 kronorna Zelected by Houze


... det jag sade om sommar och sol! Hela söndagen öste regnet ner när vi satt på läktaren i Jakobstad och tittade på sommarens största gymnastikfest ordnad av Finlands svenska gymnastikförbund. Storasystrarna deltog och klart man ville vara med och se, även om det var i ur och skur. En fin uppvisning var det i alla fall!

Idag är jag igen hemma i stan. Har ett litet jobb jag skall utföra här innan det är dags att helt och hållet slå sig till ro vid stugan. Jag var ute redan klockan åtta och slipade och putsade. Sedan började det regna! Nu skall jag väcka barnen och servera frukost. Hoppas få fortsätta med slipandet snart så jag får jobbet utfört. Vad det är skall ni få se sedan... om det bara slutar regna!

Skön vecka till er alla!
Kram Sabina

3 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Ja den där solen och värmen får man nog tillsvidare söka någon annanstans. Så fina inlägg från ditt sommarparadis! Få se då vad du har på gång! ♥

Galleri MochB sa...

Ja synd med regnet på söndagen, men vi hade iallafall två fina dagar där före med mycket trevligt program :O) I vilket program deltog dina flickor? Mina var med i redskapsmassen.
Kram Mia

lyckobo sa...

Jaa,värst vad det tar länge innan vi får ordentlig värme! Får själv semester först i augusti, så chansen är väl stor att det blir vackert då iaf!
Kul att få se vad du hållit på med, kanske något till er härliga sommarstuga?

Ha en fin ny vecka!