onsdag 12 maj 2010

Ny hemsida

Nu ska jag presentera min nya hemsida, där jag har sammanställt mina smycken under olika kategorier. Jag hoppas det ska bli lättare att få en helhetsbild av smyckena nu.



Adressen till hemsidan är



Bloggen smyckenmedsmak kommer ännu att finnas kvar, men ändra karaktär. Jag kommer att skriva om nya modeller, och fokusera mera på livet medan nya smycken tar form. Tankar kring skapandet. Ni får gärna kika in, och även lämna kommentarer där.




Nu önskar jag er alla en riktigt trevlig helg! Tänk att det bara är onsdag, och ändå helgdag imorgon. Skönt! Det blir några dagars ledighet för hela familjen, vilket vi alla ser fram emot. Ut till sommarstugan ska vi, och plantera lite buskar och blommor.

Ha det bäst!
Kram Sabina

8 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Ja det blir skönt med lite extra ledigt! Nu ska jag kika in på din nya sida.
Kram Kicki

StrandviksVillan sa...

Väldigt fin, välgjord sida som det är lätt att hitta på! Lyckat!

Såg att du hade min nyckelkedja på bild :)

Ha en riktigt skön ledighet!
Själv har jag sex lediga dagar framför mig, men dom är späckade med aktiviteter...

kram, Ann-Christine

Anonym sa...

Fin hemsida, fina smycket, mums!! Hoppas du inte blev förkyld! Vi har haft en riktig sommardag, stannar några dagar till åtminstone. Det finns så mycket ogjort och bara regnat. Skön trevlig helg ti er alla!! M

Kamomilla sa...

Halloj! Vilken störtsnygg sida!! och du vet att jag gillar dina smycken :)

Stjärnor & Champagne sa...

Nämen snygging!!!! Ser att du har smugit in en bild på dig själv. Åh vad kul att se dig...Jättefin sida. Jaså det blev ingen cab? Näe du det lär det inte bli här heller hihi/ Kramkram Anne

Line fra huset på landet sa...

Spennende Sabina :)jeg gleder meg til å se flere smykker! Du lager fantastisk mye fint!!

Jeg gleder meg til mandag 17.mai, når vi skal feire nasjonaldagen vår her i Norge.Da skal jeg ha på meg smykkene dine ;)

God klem fra Line

Limetwig sa...

Så fint med egen hemsida. Enkelt va det att hitta där också!
Ja oj så skönt det är att vara lite extra ledig...
Ha det bäst! Åse

Ocean showroom sa...

Kjempeflott ny side! God oversikt over de vakre smykkene dine!

Håper du har en fin helg på "hytta" som vi sier i Norge:)

Her har vi fri på mandag også, da er det jo vår nasjonaldag!
Klem, Lene