måndag 19 april 2010

Fånga dagen



Carpe Diem, fånga dagen, är att av de ordspråk jag har som väggord hemma. Ett mycket vanligt citat idag... knappast har någon kunnat undgå att höra det. Men det finns så många andra fina och tänkvärda citat, eller också roliga. Man kunde ha hur många som helst, om bara utrymmet fanns...

Vill du också ha chansen att vinna ett valbart väggord kan du klicka in på min tävling HÄR som sponsras av företaget Wallstyle.fi



Bland Wallstyles väggord skulle mitt favoritcitat vara


Jag hoppas att ni håller med mig, och njuter av allt det goda som livet har att ge.
Ha en bra start på veckan!

Kram Sabina

9 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Ja du vet ju hur mycket jag tycker om det där latinska och svenska citatet. Visst är livet underbart vackert om vi inte rusar på i ekorrhjulet och allt det vackra går oss förbi! Varje dag i livet är en vacker skatt, som vi ska fånga! ♥

Limetwig sa...

Jag önskar jag kunde njuta mer av nuet, är nästan alltid någon annanstans i tankarna...Lite jobbigt ibland.
Ta vara på dagen! Åse

Livet på Vestergård sa...

Visst är det ett vanligt ordspråk som vi hört många gånger, men det är ändå viktigt att påminnas om!
Ha en skön måndagkväll!

Moster och jag sa...

Jaa... inte blir det alltid att njuta av allt gott som livet ger. Rusar fram på en massa måsten som skall göras. Måste stanna upp ibland och bara njuta.
Ha de bra! Maj-Gun

Louise sa...

Javisst är livet vackert!

Anonym sa...

Bra att bli påmind ibland! Det behövde jag verkligen idag. Tack!

Åsa

Ocean showroom sa...

Visst är det så mn viktigt att få en påminnelse ibland! :-)Vi säljer en del ord i vår butik men inte väggord. Tycker att de är jättefina!:-) Ha en fin dag! Kram Alexandra

Cia sa...

Hej...

Skulle jag vinna vilket jag hoppas...då önskar jag "Amor vincit omnia",det säger så mycket...:)

Kram från Kimitoön!! Cia Börman

Noga Utvalt sa...

Hej!

Hoppas allt är bra med dig! Vilken ljuvlig gammal dörr du visar i inlägget nedan!

Jag har lagt till dig på nogautvalt.se under inredningsbloggar. Hoppas det var ok.

Sköt om dig!
Kram Nadja