lördag 13 februari 2010

13 kommentarer:

Anonym sa...

Vi önskar också ER ALLA en vacker och fin VÄNDAG från hjärtat!! Kram till alla prinsessorna från mommo & co i Kimito!

Louise sa...

Glad vändag Sabina!! Kram

LOTTAS HOME sa...

Så vackra pärlor! Tack det samma till dig och din familj.
kram Lotta

alegni sa...

tack det samma! kram

MY COASTAL HOME sa...

Ha en fin Alla Hjärtans dag Sabina!
Kram / Jackie

Limetwig sa...

Tack det samma! Kul ideé med pärlorna :) Åse

Ocean showroom sa...

Vakkert bilde! Håper du også får en fin Valentinesdag!
Klem, Lene

Anonym sa...

Sabina,
Bilden är sinnligheten själv och jag måste erkänna att när jag ögnade igenom tidigare kommentarer på denna post så fastnade jag för ordet vändag, men läste det som vänd-dag. Tänkte herregud, nu har jag missat ett nytt uttryck igen. Ja ja, det blev i alla fall rätt till slut.

Får jag erkänna en sak till.... utan att Dina vänner går igång på mig, jag HATAR konstruerade kärleksdagar. Jag vet att jag är en som alltid går mot strömmen, men jag vill älska mina medmänniskor lika mycket alltid. Ja ja, nu blev jag politisk och tappade helt tråden.

JAG BLEV FÖRFÖRD AV DIN BILD & jag njuter av Din speciella blogg!

Lots of love

Agneta

StrandviksVillan sa...

Till min bloggvän:
Ha en riktigt fin vändag!

kram,
Ann-Christine

Lyckoslanten sa...

Vilket fint pärlarrangemang! önskar dig en riktigt skön Alla Hjärtans dag! ♥ Ann-Lis

Ocean showroom sa...

Ha en riktigt fin alla hjärtansdag du också Sabina! Kram alexandra

Livet på Vestergård sa...

Tack det samma!
Kram Kicki

Stjärnor & Champagne sa...

Detsamma till dig/ Kram Anne