torsdag 18 juni 2009

Barnrum

Idag ska jag visa barnrummet, där dom två äldsta tjejerna bor. Tapeten kommer från Esta Homes Long Island collection.

Här kommer det att komma en tvåvåningssäng, men i sommar får dom sova i denna futon, som går att vika ihop till en soffa.

Vimplarna sydde jag av restbitar, efter att jag fått inspiration från A-C med bloggen Strandviksvillan :)

Här ser ni pulpeterna i sin nya miljö

Visst vore det trevligt om rummet hölls såhär städat, men jag vet att snart är det överöst av leksaker, trägubbar och allehanda "konstverk" (därför var jag tvungen att snabbt ta bilder, så länge det ser städat ut!)

7 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Ahaa! Kul att få se vimplarna på plats och dom passar jättebra!
Nu har jag varit igång med symaskinen igen, titta in hos mig!

Ha en härlig midsommar hälsar jag redan nu ifall jag inte kikar in igen.
Stor kram, A-C

Anonym sa...

åhh åhhh... så fint ni har det!
Grattis till inflyttningen, önskar er många glada - soliga - regniga - sköna dagar i er superfina stuga!!

Glad midsommarhelg till er!

ps. Du har lyckats få de mest enkla pulpeter och plaststolar att bli pricken över i - så znyggt!

Vekarus sa...

Tapetit ovat ihanat ja liput sopivat täydellisesti yhteen sen kanssa! Kyllä kelpaa lasten täällä touhuta. Meidänkin pitäisi pikaisesti löytää tapetti pojan huoneen takan takaiselle seinälle.

Sanna sa...

Åh så fint!!
Glad midsommar!
Kram
Sanna

alegni sa...

det är så snyggt, sabina!
jag tror nog att flickorna vill hålla ordning i ett så fint rum :)

en riktigt skön midsommar till er alla!
kram!

mitt skärgårdsliv sa...

Så fint, det rummet vill jag ha :) Önskar dig en riktigt trevlig midsommar helg!!

Annah of Sweden sa...

Fantastisk tapet! :-)eller har ni målat?