torsdag 12 mars 2009

Utmaning

Jag har fått en utmaning igen, denna gång av bloggen Skogsdoft & Havsbris. Utmaningen går ut på att man ska visa den sjätte bilden i sjätte mappen på datorn, samt sjätte bilden i åttonde mappen och så skriva lite om bilderna. Sen ska utmaningen skickas vidare till 6 personer.

Det är inte så lätt att veta var man ska ta bilderna. Jag har mappar med bilder lite här och där både på laptopen och den stationära datorn. Nu sitter jag vid laptopen och valde då att plocka bilderna härifrån.

Den första bilden är från vårt vardagsrum, kort och gott. Vad mer kan man säga? Tror det var förra hösten när det började skymma ute och det var dags att börja tända ljus igen.

Den andra bilden är av mina två flickor vid sommarstugan, utanför bastun, förra sommaren.

Det var det. Jag har ingen aning om vem jag skulle sända utmaningen vidare till. Har inte koll på vem som har deltagit i vilka utmaningar. Så den som inte ännu deltagit i denna utmaning... Varsågod! Jag skickar den vidare till DIG!

Jag hoppas det blir en fin dag idag och att solen ska lysa på er alla!

Kram Sabina

1 kommentar:

Hemmalycka sa...

Kul med dina fina bilder.
Ert sommarhus verkar urläckert ni har väldigt god smak även där.
Kram Åsa