torsdag 4 december 2008

Hemtex

Igår kväll var jag på promenad in till stan. Först och främst för att komma ut och få lite frisk luft, så följde jag min äldsta dotter till en av hennes fritidshobbyn - kockskolan, och så skulle jag gå och handla blöjor. Det är så kul att efter 7 års uppehåll handla blöjor igen så gladeligen traskar man iväg för ett blöjpaket :)

På hemvägen råkade jag slinka in till Hemtex. Jag kan bara inte motstå dessa underbara textilier. Som ni kanske märker är jag något av besatt av just bäddtextilier, handdukar och även kuddar. Detsamma gäller inredningstidningar... jag har blivit beroende! Kan inte gå till matbutiken utan att en eller två tidningar slinker ner i kundvagnen.

Där på Hemtex hittade jag förstås dessa underbara
U.S. Polo Assn. bäddset, som är väldigt lika Lexingtons kollektioner. Du ser hela U.S. Polo Assn. sortimemtet HÄR . De är så fina!



Inga kommentarer: