fredag 21 november 2008

Julöppning

Imorgon är det julöppning i staden. Affärerna är fullproppade med julsaker och nu börjar julrushen. Jag önskar alla affärsinnehavare en God Kommers! Detta är årets höjdpunkt för er. Samtidigt hoppas jag att alla även har möjlighet att få njuta av den kommande juletiden och uppleva julfrid.
Av egen erfarenhet vet jag att företagare har det väldigt stressigt i december. Idag är jag oerhört tacksam för att jag får vara hemma, njuta av tillvaron och tillbringa tid med familjen.
Det är en stor Lycka!

Julen kommer redan nu insmygandes i vårt hem. Tomtar och direkta julprydnader har portförbud till strax innan jul. Men lite julröda inslag piggar upp och ger en hemtrevlig känsla redan i november. Det är så spännande att se hur man med hjälp av rödrutiga band, gröna kvistar, röda bär, rosetter och hjärtan förvandlar saker och ting. Plötsligt känns det jul.











Inga kommentarer: