onsdag 4 mars 2015

Sjukstuga










Nya gardiner och kuddar. Zebrakuddarna fick jag som värdinnegåva under mitt senaste 
House of Lola- party.




Nu har också jag gått och dragit på mig influensan och får lov att stanna hemma från jobbet. Hela
 huvudet känns stockat, ögonen och näsan rinner och halsen är sjuk. Det är bara vila nu som gäller men
 det är inte roligt. Ligger här i soffan och funderar om jag ska alls orka stiga upp. Jag är ändå glad att 
jag fick vara frisk förra veckan under vår Lapplandsresa.



Har beställt något, som jag skall visa er senare, något som jag har velat ha länge och som 
kommer att bli så fint på väggen i vardagsrummet. 


Ha det bra till dess!





.

2 kommentarer:

Nilla Q sa...

Usch vad tråkigt :) Samma sak hos oss, 3/5 har varit sjuka en hel vecka men idag har jag tagit mig till jobbet. Känner mig verkligen inte tipptopp, men det får gå...

Krya på dig!

Kram Pernilla

Hemma på Sjuan sa...

Sjukstuga hos många nu... Jag ligger också nedbäddad här hemma men känner mig i a f bättre idag. Kramis Suss