onsdag 3 december 2014

We wish you a...



Merry Christmas
and a Happy New Year...
 
 
Nej, jag tänker inte ta julledigt redan och önska er en
god jul utan vill bara tipsa om den fina julgransmattan
 som finns till salu hos Clas Ohlson.
 


 
Det finns även många andra fina julsaker hos Clas Ohlson
bl.a. mina julstjärnor som jag har i fönstren i olika storlekar både
 hängandes och på fot har jag köpt därifrån.
 
Inte att förglömma de fina kanel- och äppeldoftande ljusen
som sprider juldoft i huset.
 


 

 
 
Sist men inte minst ett litet tips på DIY projekt i samband med att
man tar in julgranen och det blir lite kvistar och stockar över när
granen skall kapas till sin rätta längd. Av de överblivna delarna kan
man fixa egna julrenar som står ute i snön i väntan på den riktiga
renen. Söta eller hur?
 
 
Bild Martha Stewart
 
 
 
 
      

Sabina





.
 

2 kommentarer:

Tante Mali sa...

Dear Sabina,
these little wood deers are sooooo funny! Still smiling!
All my best
Elisabeth

Lyckoslanten sa...

Jag har sett de där horndjuren men inte med barrhorn. De är så fina och allt annat du tipsar om här! ♥︎