fredag 19 december 2014

Juuullooov jihooo






Sista dagen på jobbet och nu är det jullov! Kan inte riktigt fatta det ännu.
Ser ut genom fönstret och vita stora snöflingor dalar ner. Mysigt.
Dessutom fredag. Veckans bästa. Livet är gött helt enkelt.

 
 
Avslutade arbetsdagen (veckan, året...) med ett besök hos massören
och är nu sådär skönt avslappnad i musklerna och småhuttrar såsom jag
alltid brukar göra efter en behandling. Det är en skön känsla.









Kikar in hos mina favoritbloggar och har det bara så himla skönt och bra här hemma
och kan inte släppa tanken. Att det är fredag. Jullov. Jihoo!


Happy weekend!





.

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Jaa veckans bästa dag ;)...till en massör skulle jag också vilja gå...så härligt!!
Hoppas du har det bra i julstöket...
Kram bia

Nilla Q sa...

Härligt! Ha ett riktigt skönt jullov!
Själv ska jag jobba på måndag, men sen är det långledigt för mig också:)

Kram Pernilla