torsdag 13 juni 2013




The little things


En sommarkväll. Hänförande vackert.
Det behövs inte mycket mer än så
för att livet skall kännas just sådär underbart.




Utanför mitt sommarhus en sen sommarkväll



Godmorgon alla fina! Hoppas ni får en härlig dag!
Det ser ut att bli en fin dag idag igen, solen skiner direkt 
från morgonen och luften känns varm.



Idag skall vi få markiser monterade här på sommarstugan. Det är något som 
verkligen behövs de dagar när solen gassar och det blir varmt som i bastu inomhus. 
Det är inte så trevligt att behöva dra igen gardinerna när det blir för varmt för att 
hålla värmen utanför. Så nu ser jag fram emot markiser!


Igår gjorde jag en instickare till staden för att gå på lunch med mina fina
arbetskamrater. Det var med vemod jag åt en sista lunch med dem, i arbetets
tecken i alla fall, för nu är det dags för mig att gå vidare. Det känns alltid 
sorgligt med avsked men samtidigt ser jag med spänning fram emot nytt jobb 
och nya utmaningar i höst.



Men nu är sommaren här och nu skall vi njuta!



Ha en fin dag!


kram Sabina







Inga kommentarer: