onsdag 20 mars 2013

SOVA SÖTT



 
 
Bjuder på lite bilder från min hörna av sovrummet idag.
Och den älskade sängen som man inte gärna vill stiga upp ur.
Positivt är att solen lyser in genast på morgonen då jag vaknar.




Vid min hörna av sovrummet står oftast en trave
med böcker som väntar på att bli lästa.





På gång just nu Mr Grey, dock i lite trög takt.
Förstår inte riktigt hysterin kring Mr Grey och varför böckerna
 blivit så populära!? Vad säger ni andra som har läst böckerna?


Nu ut i solen och njuta av det härliga vårvädret.

Kram Sabina
 
 

4 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Vackert i din sovhörna!
Håller med om att det inte blir någon flowläsning till förmån för herr Grå. Jag är halvvägs och kommer att ge litteraturen till min väninna för utlåtande. Jag spenderar hellre tiden i vårvädret när det infinner sig! ♥

Life´s Silverlining and I sa...

Har inte läst de böckerna. Hinner tyvärr inte läsa så mycket. Har laddat ned för att lyssna på böcker istället. Du fick sätta på ordverifiering också ser jag. Jag ska prova att ta bort min snart och hoppas de försvunnit. Kram Nilla

Livet på Vestergård sa...

Jag har tyvärr inte läst böckerna så jag kan inte kommentera dem. Andra böcker finns dock staplade på mitt nattduksbord :)

Anonym sa...

Mysigt med vårsolen på morgonen.
Jag har läst och förstår inte heller att de är så populära. Jag måste säga att handlingen blir ganska ensidig till slut. Jag hoppade över många stycken.
H. Sanna